nu är det kvällen

om ni vill veta lite om emil så har min syster, fått en liten stund framför en
dator på sjukhuset.

klicka in och läs emil

imorgon ska jag ut och promenera med min promenadkompis.
men först ska jag klippa klorna på deras kanin.

ikväll blir det csi ny, jag tror att det blir ett spännande avsnitt ikväll.

vad ska ni göra???

imorgon kommer vardagen för många med skola och jobb.

jag tycker att det ska bli skönt,

vad tycker ni ???

vilken söt hund, åhhh, jag vill ha

Funny Pictures
Funny Videos

Kommentarer
Postat av: mamma

Ska inte göra något särskilt....Det känns som all ork är borta....Kram....

2008-01-07 @ 21:41:42
URL: http://ganilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0