Madeleinefallet kan bli film ???

mamman och pappan, förhandlar om filmrättigheter till historien om deras försvunna dotter Madeleine.

Pengarna de tjänar ska gå till Madeleinefonden.

Det hävdar brittiska medier i dag.

Madeleine McCann, 3, försvann den 3 maj förra året .

www.aftonbladet.se/nyheter/article1588399.ab

jag är nästan chockad, redan en film om lilla flickan.
de vet ju inte vad som hänt henne, vem som gjort vad med madeleine. var hon är, om
hon lever eller inte.
jag har svårt att smälta detta.

jag kommer ihåg när min son föddes i vecka 23, 1994.
då sa läkarna att detta är något för tidningen, ett mirakelbarn.

men vi orkade inte, vi klarade inte av att robert skulle ut i tidningen, för han
kämpade för sitt liv, som prematurbarn. vi orkade inte efteråt heller, när vi
insåg att han skulle klara sej.

jag tycker att det är för tiddigt att göra en film, om henne, när man knappt vet vad som hänt.

vad tycker ni om detta ???


Kommentarer
Postat av: .:saba:.

Nej, usch vad känslokallt. Fattar inte.. har föräldrarna tappat hoppet eller? Tänk om hon lever och ser filmen i efterhand..
En sak man kan undra över är ju hur de hade gjort att filmen slutade. Hade hon dödförklarats i filmen eller bara fortfarande varit efterlyst?
*s*

2008-01-08 @ 14:43:23
URL: http://sabas.blogg.se
Postat av: [email protected]

Urlöjligt o smaklöst. Föräldrarna själva ska väl ha pengarna..

2008-01-08 @ 16:43:48
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Nää..det är inte riktigt,jag vet varken ut eller in, ibland undrar jag om föräldrarna är inblandad eller om en galning tog henne.
Börjar tro att föräldrarna vill åt pengarna.
Allt är en enda tragisk soppa..Stackars lilla Madeleine.
Kram / Anna-Carin

2008-01-08 @ 17:04:57
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0