hej och hopp

sitter uppe och dricker honungsvatten.
familjen har redan lagt sej, jag sitter uppe och vågar inte lägga mej
för att sova.

jag kan inte göra hastiga rörelser, och min förbaskade hosta hjälper inte
undrar om jag hostat sönder ett revben, sköterskan trodde det.
det låter inte kul när hon sa det.
det gör ont i alla fall.

inte kul att gå in i det nya året med smärta, då kan man fundera hur året ska bli.
som alltid har jag funderingar vad det nya året ska visa sej att bli.

synd, på grund av trötthet och smärta är jag grymt negativ.
hoppas att ni andra får sova inatt.

nu ska jag sätta mej bekvämt i soffan för att halvsova resten av natten

godnatt, alla som är vakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0