hårda vindar

nu äntligen har amanda och jag kommit hem.
under promenaden från mamma, var det väldigt blåsigt.

blåser det hos er oxå ???

blött  och halkigt väglag, amanda stod på knäna minst 20 gånger, hon
tyckte det inte var kul.

nu sitter hon och ser på en film och äter popcorn, jaja, jag vet att det
inte är godisdag, men jag tyckte att hon förtjänade lite belöning, när
jag utsatte henne, promenaden i detta väder, när man ska hålla sej inne.

hon sitter under ett täcke och myser.
kan behövas, när halva familjen inte är här.

nu ska jag göra lite kvällssaker, som att plocka i köket, och sånt där.
så att jag kan få sitta i tv-soffan en stund, jag oxå.

CLICK HERE FOR FEEDINGTHEDESIRE GRAPHICS
FEEDINGTHEDESIRE

Kommentarer
Postat av: Mia

Stackars Amanda, då blev det lite tröst med film- och popcorn... *L* Ha en riktig myskväll i blåsten!

2008-01-31 @ 19:19:10
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Ängeln

Här ar vi också myst med popcorn så jag kan ju inte säga att det inte är OK ;)
Blåser inget här.....än iaf, men snöar konstigt nog, fast det är nog borta i morgon när man vaknar.
ha det gött!

Ängeln

2008-01-31 @ 22:11:01
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0