halv spa dag :)

fy tusan vad skönt, nu är jag klippt och slingad, sist jag gjorde det var i augusti,
så långt emellan får det inte ta.

sedan var det dax för klassisk, ansiktsbehandling, det var oxå underbart.
det var oxå hundra år sedan.

det som gör ont är när de klämmer ut pormaskarna, ajajajaj.
hon frågade gör det ont, nejdå, tårarna sprutade, nästan.

åt lite mat, innan jag kom hem, då kom min mamma på besök.
hon har varit hos mej tills nu, då får man inte mycket gjort, suck...

snart ska jag ut på promenad med min kompis, rena spadagen idag.

sorry, jag tar inget, före och efterbild, jag är så stygg, så jag fastnar inte på bild.

skriver mera ikväll.
CLICK HERE FOR FEEDINGTHEDESIRE GRAPHICS
FEEDINGTHEDESIRE

Kommentarer
Postat av: Mia

Jisses, vad skönt det låter...ja inte när dom klämmer pormaskarna men det andra! ;-)

2008-01-17 @ 20:20:15
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Ängeln

har aldrig varit på anisktsbehandling....gör det ont så hoppas jag gärna det.

En liten hemlighet..... jag har inte klippt mig på 1 år och 3 månader. har bra hårkvalitet men just nu är det katastrofalt illa....

Antar att du är ganska nöjd med din dag :)
kram
Ängeln

2008-01-17 @ 20:46:19
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Ulla

Kul att höra att du haft en underbar spadag. De skulle man behöva oftare än vad man unnar sig.

2008-01-17 @ 21:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0