godnatt alla bloggare ses i morn

nu ska jag lägga mej, nöjd med min dag, allt från att det gick
bra hos örondr till att ha städat bort gamla kläder efter ungarna.

det börjar att bli en jungel för oss bloggare.

hittade det här, hann inte fördjupa mej så, ska kolla bättre imorgon.

Hitta bloggarna som räknas

Det finns mängder av bloggar i Sverige, och det är så gott som omöjligt att hålla koll på alla. Eller, rättare sagt, utan Knuff.se är det svårt. Knuff indexerar och analyserar varje dag tusentals inlägg från svenska bloggar, något som gör att besökarna får en knuff i rätt riktning mot vad svenska bloggare skriver om. Knuff.se tipsar bland annat om vilka ord, nyheter, blogginlägg, böcker, videoklipp eller filmer som svenska bloggare skriver mest om just nu.

har ni hört tallas om knuff.se ????

lite humor innan läggdax.

Velig och villig

Då en avläsare ringde på hyreslägenheten öppnades dörren av en ung dam, som endast var iförd ett tunt nattlinne. Mannen hade svårt att slita blicken från den läckra uppenbarelsen, men han harklade sig och sa:
- God morgon, min sköna, jag är från elverket och kommer för att läsa av er mätarställning.
- Hur kan jag vara säker på det? Frågade damen. Hur kan jag veta att ni inte är en våldtäktsman, som tänker utnyttja en ensam försvarslös hustru, som måste vara alldeles ensam ända tills mannen kommer från jobbet efter klockan fem?

och en ängelbild, älskar änglar

 CLICK HERE FOR FEEDINGTHEDESIRE GRAPHICS
FEEDINGTHEDESIRE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0