godnatt alla bloggare ses i morn

har varit ute och promenerat i nästan 1 1/2 timme, använde stavarna ibland.
jag blir trött i armarna av dom, det är väl bra.

jag känner mej något bättre i revbenen, men jag kan inte sova på den sidan ännu.
hostan har oxå blivit bättre, det ljusnar, hoppas att det fortsätter så.

imorgon är det fredag igen, det går fort veckorna.

fick se halva medium ikväll, det var ju hockey, det är mycket viktigare att titta på
tycker lennart, och han var så glad, för den här gången gick det bra för brynäs.

som om jag skulle bry mej, har inget intresse alls för hockey och fotboll mm.

nu ska jag lägga mej och läsa.

lennart och jag har bytt sida i sängen, på grund av revbenen.

godnatt.





Kommentarer
Postat av: Ulla

Byta sänghalva...det skulle jag ha svårt för *L* Är så inkörd på min sida, men jag förstår varför du gjorde det. Skönt att höra att du mår något bättre. Ha en lugn fredag!

2008-01-04 @ 09:35:48
URL: http://ulla67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0