godnatt alla bloggare ses i morn

inatt ska jag sova i min säng, har tagit värktablett, mot smärtorna.

min systerson som är 1 år ska operera sej, imorgon i uppsala, antagligen får de sätta in en ny shunt.
det är väldigt ovanligt, att en shunt krånglar.

de skador som han fått på ena ögat, är nog bestående, har läkarna sagt.
att armen och benet, kan han träna upp igen, fast det kommer att ta sin tid.

imorgon får alla hålla tummarna för lilla emil, så att allt går bra.

jag har tagit en 30 minuters promenad, med mina gångstavar idag, jag
fick gå lite långsammare än vanligt, för jag kunde inte andas för mycket.
men det var gott att komma ut och få lite frisk luft.

så nu ska jag lägga mej, hoppas att jag får sova hela natten, utan någon hosta. Funny Pictures
Funny Videos

Kommentarer
Postat av: Ulla

Tänker på Emil och på er! /Kram

2008-01-03 @ 07:18:30
URL: http://ulla67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0