godnatt alla bloggare ses i morn

ska ligga i soffan inatt oxå, eftersom det inte blev mycke sova, natten innan.
pga, hosta och smärtor.

mina ögonvitor ser lite rödsprängda ut, nån trodde att jag haft storkalas, smäll
på käften.

jag vill bli bra, så jag kan börja med promenader igen.
vågade mej inte ut, för det var halkigt ute, jag tänkte att självklart

skulle jag halka omkull, och knäcka revbenen ännu mer.
så roligt ska jag inte ha det.

det bästa är att ungarna inte bråkat så mycket idag, ville jag ha hjälp så ställde de upp.
en fördel i alla fall.

ska ringa vc imorgon hoppas att de fått röntgenbilderna.
för så här länge ska det inte ta.

hoppas att jag får sova längre inatt, natten till idag sov jag knappt 3 timmar, och
då var det inte 3 timmar i sträck.

godnatt.


Kommentarer
Postat av: Ulla

Fy, vad jobbigt du verkar ha det nu. Hoppas av hela mitt hjärta att det snart blir bättre. Att ha ont och inte kunna sova är pest./Kram

2008-01-02 @ 07:21:55
URL: http://ulla67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0