godmorgon, vad ska ni göra idag??

igår bloggade jag inte, det kändes ovanligt.
jag fick abstinensbesvär, mina fingrar fick ryckningar :).

det är farligt att blogga, undrar vad den sjukdommen, kommer
att heta i framtiden. fingersjukan eller???

några förslag???

igår började jag att rota i ett sidovind, vi har. fy vad mycket skräp, man
spar på. som man aldrig kommer att använda.
men nu ska jag slänga, en hel del.

så det är mitt projekt idag, som jag ska göra.

vad är erat projekt ???

CLICK HERE FOR FEEDINGTHEDESIRE GRAPHICS
FEEDINGTHEDESIRE

Kommentarer
Postat av: Ulla

Idag börjar jag dagen med att slappa. Det regnar ute så jag behöver inte ens ha dåligt samvete att jag inte går ut. Sen ska vi till landet. Hälsa på barndomsvänner. Där blir det mycket prat, skratt och fika. Ha en go lördag!

2008-01-26 @ 10:17:41
Postat av: Christel

Nästan samma som du, vi ska åka till tippen med en massa skit. Älskar faktiskt att slänga....

2008-01-26 @ 14:56:00
URL: http://kottenliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0