GODMORGON ALLA

idag blir det en lång dag, nu på morgonen ska de göra iordning lilla emil.
för ingreppet de ska göra idag.
jag kommer inte ihåg hur många timmar det tog sist.

så jag kan bara hålla tummarna, för emil idag, och vanka runt.
suck.

det är konstigt att inär det nya året kommer, så ska det hända något.
att jag inte mår bra, på grund av att jag hostat sönder mej.
är inte ovanligt, eller.

förra nyåret, så fick de åka med emil till uppsala första gången, då hade han fått en stor hjärmblödning.
andra gången de fick åka till uppsala igen, var han 4 månader.
och nu är han där för tredje gången.

emil måste tro att sjukhusbesök är vardagsmat. att det är så det är, han är så tålig och duktig.

nu ska jag lägga mej igen, försöka sova ett par timmar igen, jag var tvungen upp att ta,
ibumetrin, mot smärtan jag har.

har ni sett en så gullig bild, en kisse katt som duschar, söt, eller hur ???

Funny Pictures
Funny Videos

Kommentarer
Postat av: Niina (mio`s mamma)

TACK! Håller också tummarna idag. Emil är en riktig kämpe, så liten och ändå fått gått igenom så mycket. Livet är allt annat än rättvist ibland!
Kram Niina

2008-01-03 @ 10:17:40
URL: http://roadrunner.blogg.se
Postat av: Caroline

Jag har uppdaterat emils blogg nu. Han är just nu på operation.

2008-01-03 @ 11:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0