snöar i karlstad ;)

jag tänkte att lägga mej tiddigt igår, nejdå.
jag fastnade för en film på kanal 2  "förnuft och känslor" och den slutade nästan halv 12.
den filmen skulle jag aldrig ha fått sett på om lennart varit hemma.

nu får man snart gå ut och skotta snö.
nu har det allt kommit ner en hel del, få hoppas att slalombacken i karlstad, får igång
slalomkurserna för barnen, amanda har anmält sej till nybörjare.

robert har åkt förrut på slalomskidor, men nu har han åkt snowboard i många år.
så han har inte åk slalom på länge.

nu är det amandas tur att få lära sej, hoppas att hon gör det., för det vore kul.

jag själv åker inte slalom, har aldrig lärt mej, och nu när jag har fått
den här dumma sjukdommen, som gör att jag inte tål kylan, så är det omöjligt, för
mej att följa med som till branäs, de stora backarna.

idag kommer lennart och robert hem, dom ska vara ute ur stugan kl 11.
och vad det lät på dom igår, så var de mättade på skidåkning.

de ska dit på sportlovet oxå.

som sagt, min dag blir, snöskottning, och lite städning osv.

CLICK HERE FOR FEEDINGTHEDESIRE GRAPHICS
FEEDINGTHEDESIRE

Kommentarer
Postat av: Christel

Låter härligt, med snö alltså inte städning. Vi har inte skottat en enda gång i år...Här är det med vår än vinter.

2008-02-03 @ 12:47:52
URL: http://kottenliv.blogg.se
Postat av: Mia

Det verkar som om de flesta i landet har fått mycket snö! Här har vi varit förskonade...än så länge! Så nu kommer det väl flera dm bara för att jag skrev så! ;-)

2008-02-03 @ 14:35:42
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej!visst är det ett elände med en del sjukdomar,jag har min fibro som är så lynnig.
Här har det kommit en massa snö.

Ha en bra dag

2008-02-03 @ 16:05:43
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Ulla

Snö. Vad är det? *L* Hoppas du haft en härlig helg!

2008-02-03 @ 16:46:48
Postat av: Ängeln

Här har nästan all snö slaskat bort, så tråkigt.
Den där fimen är sååååå bra. jag vill allid resa i tiden när jag ser såna filmer. Tllaks till den tiden då man var gentlemen..... iaf lite oftare än nu för tiden :)

ha en bra söndagskväll!

Ängeln

2008-02-03 @ 16:47:05
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0