snart lost

amanda och jag har varit på ljusparty, nu på kvällen.

massor av olika doftljus, som man får lukta på, sedan var det bara att
beställa.

nu väntar jag på att lost ska börja, amanda är på sitt rum och leker
innan hon lägger sej.
imorgon kommer lennart och robert hem från branäs, dom har haft bra väder.
idag har solen varit framme hos dom.

amanda ska till farmor och farfar imorgon, ska sova där en natt.
hon längtar till imorgon. hennes kusin, som är 2 år äldre kommer oxå dit.

amanda ska packa imorgon, tro det eller ej, hon ska ta med mr bean filmerna.
jag blir knäpp när jag ser på de filmerna, han är inte klok.

vad tycker ni om mr bean ???



Kommentarer
Postat av: Ängeln

Mr Bean är grym tycker jag :D

Jag missssssade Lost :( Var på Handbollsmatch, hoppas kunna se reprisen.
Vad blev det för ljus på partyt då? Nån särskilt god doft??

Ängeln

2008-02-27 @ 22:21:48
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Anonym

Om mister Bean tycker vi! Trist med doktorn, inte roligt att vänta när man vet det går att fixa på 5 minuter. Bra att de gick bra med Emil. Jobbigt för han med alla sjukhus besök. Blir mor bättre? Köpte du några ljus? Ha dè

2008-02-27 @ 22:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0