skitväder

har man tråkigt eller ???...... amanda är ute i regnet, barn de kan allt de...inte jag..

idag har jag äntligen tagit sköldkörtelprovet....bara att vänta på svar.

för mamma har det gått bra...hon hade inget blödande magsår, utan det hade blivit en sprick.
som de inte hur den kommit till, riktigt, nu får hon medecin för detta.
skönt att det inte var värre, hon får åka hem idag nu på aftonen.

en lite text tävling, vem sjunger denna lilla melodi ???

Jag har hört på radion idag
att vi har solsken över hela vår stad.
Det låter väldigt underligt
för jag har bara regn hos mej.

Jag har talat i telefon med din syster,
hon bor en bit härifrån.
Hon sa hon låg och solade
men jag har bara regn hos mej.

Åh, jag måste ha retat gudarna,
måste gjort nåt fel,
för ända se'n den dag du for,
så har jag bara regn hos mej.

Kom tillbaks och gör det fort nu,
här är blött och kallt,
för ända se'n den dag du for,
så har jag bara regn hos mej.

Och jag minns när du var här,
solen lyste som sej bör.
I trädgården vi solade
som andra mänskor gör.
Men nu är jag lika genomblött
som gräset utanför,
och jag blir inte torrare.

Min blommor har nästan gått bort,
denna sommar var verkligen kort.
Det låter väldigt underligt
men jag har bara regn hos mej.

Åh, jag måste ha retat gudarna,
måste gjort nåt fel,
för ända se'n den dag du for,
så har jag bara regn hos mej.

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Vad skönt med din mamma att hon får åka hem.Här är det också regn väder,rena rama hösten ju.
Kraaaaaaaam //Anna-Carin

2008-02-26 @ 16:30:00
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Anna

Åh så skönt att det inte var värre... lite skitväder kan man ju fördra. :)

2008-02-26 @ 17:17:53
URL: http://filipendula.blogg.se
Postat av: Mia

Orup.....eller???
Vad skönt att det inte var värre med din mamma!

2008-02-26 @ 18:41:49
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Ängeln

ORUP!!!! Busenkelt ju ;)

Skönt med din mamma. Nu kan du slappna av....fast sen var det ju provsvaret också.
Hoppas du inte oroar dig så mycket för det bara.

Ha en go kväll!!!

Kram
Ängeln

2008-02-26 @ 20:33:42
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0