sjukhuset igen :)

idag har amanda och jag varit till sjukhuset i 4 timmar.

emil, som jag är moster till skulle sövas ner för att röntga skallen och kolla synen.
synen var det bra med, det andra får vi vänta på svar inom 3veckor.

det gick jättebra för emil, han var så duktig, inget gråt, han knallade runt och flinade till
rätt som det var. inga problem där.
amanda var oxå jätteduktig, för det blev väl tråkigt ibland, men hon är så snäll, så det var bra
att ha med henne oxå.

nu har jag fått svaret på sköldkörtelprovet......det var inte så bra, så klart....värdet låg för högt.
jag har kännt på mej att något inte har varit rätt, med mej.
det var sköterskan jag pratade med, min läkare är ju mammaledig och den som skulle vara
istället, har flyttat och slutat.

så jag sa kan du inte prata med vilken doktor som helst, som kan säga hur mycket jag ska öka
med medecinen......nej det gick inte, en läkare ringer mej den 10 mars......vad
gör man, det är 1 1/2 vecka dit.... ska man behöva vänta så länge.
nu blir jag ännu tröttare.


CLICK HERE FOR FEEDINGTHEDESIRE GRAPHICS
FEEDINGTHEDESIRE

Kommentarer
Postat av: Sanna

söt bild

2008-02-27 @ 16:35:43
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Det är så jobbigt när det är brist på läkare på den central man tillhör.Det låter långt med 1 1/2 vecka men det rinner på.
Som jag väntar då...på att få bada :-) maken pular med att koppla in vatten.

Ha det bra //Anna-CArin

2008-02-27 @ 16:50:24
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Ammi

Nej! man ska verkligen inte behöva vänta så länge på att en läkare ringer upp, men detta är väl vc här i ett nötskal!!!!

skönt att det gick bra med Emil...Thea väntade på att Amanda skulle ringa men jag berätatde att ni avr med till sjukhuset, kanske de akn leka en annan dag...
ha det gött

2008-02-27 @ 17:10:33
Postat av: Maria

Usch va jobbigt för dig:(
Det låter inte klokt att man ska behöva vänta så länge på ett telefonsamtal från en läkare.
Min 7-åriga dotter tycker du har en jättesöt Ior-bild.
Hoppas du känner dig bättre snart!

/Maria

2008-02-27 @ 19:56:32
URL: http://mariasfoto.blogg.se
Postat av: Ängeln

Vad innebär det med högt värde då? Föklara för en som inte vet.
Låter som en vansinnigt lång väntan.
Snällt av Amanda att vara med. Den där Emil verkar vara en riktig stålkille.

Ängeln

2008-02-27 @ 22:24:42
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0