melodifestivalen

nu kollar jag på melodifestivalen.
inte lätt, jag tycker alla är dåliga, och det beror på att jag hört låten 1 gång.

kollar ni oxå på melodifestivalen ???

humordax

Nykteristernas årsmöte

Nykterhetsmötet var i full gång i skolhuset och talaren tog i ordentligt:
- Vem är rikast här i byn? Jo, det är krogägaren. Vem har de snyggaste bilarna? Det är krogägaren. Och vem är det som betalar för allt detta? Jo, det är ni när ni dricker dyra drycker på hans krog.
Dagen därpå mötte talaren Tore som äger bokaffären. Han kunde inte annat än tacka och ta i han för kvällen innan.
- Tack för att ni öppnade mina ögon, sa Tore.
- Jag är glad för det och förmodar att ni aldrig mer kommer dricka en droppe.
- Nja, inte precis, men jag har bestämt mig för att bygga om min bokhandel till krog.


hur är det med alkoholen bloggare, vad dricker ni ??

CLICK HERE FOR FEEDINGTHEDESIRE GRAPHICS
FEEDINGTHEDESIRE

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Riktigt kass tävling ikväll som sagt!!!
Kan inte släppa det där med Mr Sjögren alltså.
Ikväll är det alkoholfritt värre!

Kram
Ängeln

2008-02-09 @ 22:41:51
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Mia

Håller med ovanstående...Är du som jag, så du måste höra låtarna flera ggr innan du kan säga om dom är bra eller inte??
Det blev ett par glas rödvin igår..det är gott! ;-)

2008-02-10 @ 07:24:57
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0