kvällshumor

ska snart leka med bilderna, men det får bli efter 8, när amanda ligger.

så varför inte ha lite skoj, innan man känner sej lost........hehe.
just, ja  det är lost ikväll, det måste jag titta på.

humor.

De växer upp så fort

Tonåringen började utvecklas snabbt, och mamman tyckte det var dags att hon lärde sig något om livets realiteter.
- Elsa, började hon, jag tror att det är på tiden att vi har ett litet samtal om hur livet kommer till. Som du säkert vet så växer en baby i mammans mage...
- Det skulle säkert vara intressant att höra dig berätta mer, sade dottern, men vad jag verkligen behöver veta är hur man bär sig åt när man låtsas få orgasm.

nästa, säger jag, att de ställer upp på allt.

American Idol 7 Auditions - Philadelphia - I Love RocknRoll



www.humorbrevet.se

Kommentarer
Postat av: Mia

Jooo, det var till Miasol jag hade tänkt det, det skule bli jättesnyggt!
Mitt allra första projekt är att måla väggarna invändigt, rosa är inte min grej... ;-)
Sen är det nog ute, allt ogräs måste bort *suck*

2008-02-20 @ 18:59:58
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Nickan

HAHAHAHA, De sjunger lika illa som mig! Att man vill vara på tv, fattar inte! Ha dè

2008-02-20 @ 19:03:54
URL: http://opelnickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0