kvällshumor, liten fräckis

nu har lennart varit iväg med amanda, på sin första skidskola (slalom). i deje.
hon var eld och lågor, när hon stövlade in klockan halv 9 , nu på kvällen.
de hade fått festis och bullar, åkt lite lift, sa hon.

men hon frös, och var trött, så det var bara att borsta tänderna, och hon skuttade glatt i säng.
så lätt går det inte varje dag.... ska kanske hitta på någon aktivitet, varje dag.....men då måste
jag vara med...nej, det får vara.

robert har terroriserat mej om wow, onlinespelet, han ska ha hjälp med question och det som följer.
det är ju på engelska......pust.

lite humor, på tapeten.

Ombytta roller...

Paret hade gått och lagt sig när kvinnan, het av åtrå, frågar sin gubbe:
- Älskling, ska vi kramas lite?
- Nej, jag har huvudvärk, svarar mannen.
- Är det ditt slutgiltiga svar? frågar hon.
- Njaaaa, svarar han.
- Du är alldeles säker på det? fortsätter hon med sin förföriska stämma.
- Ja! utbrister mannen högt och tydligt.
- Ingen tvekan? trugar kvinnan.
- NEJ! svarar han irriterat.
Hon tittar förvånat på honom och säger:
- Då vill jag utnyttja min livlina och ringa en kompis...



den leken måste jag testa , nu i kväll, vi får se vilken livlinja, jag får ta till...hehe

Kommentarer
Postat av: Ängeln

*lol* Den skulle man testa....
Min lille var också trött idag fast som vanligt kämpade han emot in i det längsta. Varför är det så farligt att sova tro?
Gonatt på dig!

Ängeln

2008-02-05 @ 21:20:04
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Katti

Haha vilket osis för killen ^^ Ja den var rolig :)

2008-02-05 @ 22:06:56
URL: http://katjanathaliawall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0