ikea ;)

igår var jag på ikea och köpte mej lite grejer.
de har så mycket saker, har man fantasi, så kan man göra mycket, för
en liten peng.

så nu har jag gjort iordning min hallbyrån, med de sakerna på, jag tyckte att det blev,
jättebra.

ska nu ta mej ett, varmt bad, för jag fryser och mina händer är blåa. mer vad de brukar vara.
dom har varit det i flera veckor nu, vet inte vad det är med dom.

ska ta sköldkörtelprov under veckan, vem vet, värderna kanske inte är bra där.
ja...man vet inte hur det kan vara innanför sin kropp, man är ju
ingen läkare........det är väl knappt en läkare, vet heller...suck.

jaja. ska visa mitt senaste projekt, från hallen.

vad tycker ni ???

image232

zinkburken och zink kannan är köpt från ikea, blommorna från ett blomsteraffär.
men jag visste inte hur jag ville ha det,  så jag ställde dom på ett annat sätt oxå.

image233

så här har jag det nu.

Kommentarer
Postat av: svärmor

Dom var fina båda två men jag tyckte den nedersta
var finast. Roligt med litet nytt, det behöver ej vara så mycket och dyrt, då kan man förnya sig oftare, om man bor så nära allt som Ni gör, ja ja
det är väl inte så långt härifrån heller men men.
Ulla

2008-02-20 @ 13:45:39
Postat av: britten

Ikea har mycket bra och snyggt för lite pengar..och som du säger ibland
behövs int emycket för att förändra ..har oxå tagit sköldskörtelprov flera gånger faktiskt men det har varit bra...och fryser huvva det gör jag också i dag..varm kram till dig

2008-02-20 @ 15:33:05
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Anna

Du som säger att du inte är kreativ... Blev ju jätte fint!
Ikea är bra. Vi har många möbler som börjar bli riktigt slitna så innom några år när minstingen har kommit över den värsta "förstöra och rita på allt" åldern ska vi nog börja handla...
Anna

2008-02-20 @ 15:43:51
URL: http://enannassida.blogg.se
Postat av: Mia

Åh, det skulle passa mig precis, jag gillar zink! Mycket snyggt!

2008-02-20 @ 18:27:42
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0