hurra för fredag eller????

pust, vilken vecka, vaknade med huvudvärk idag med, lätt illamående.
småvärker i fingrar och leder.
undrar om jag ligger och biter ihop tänderna, när jag sover.

jobbigt är det, så fredagen känns inte så rolig, just nu i allafall.
hoppas att det ändrar sej under dagen.

idag ska robert till logopeden, med sin stammning.
och amanda kommer hem i afta (eftermiddag, betyder detta ord, hehe)

lennart väntar och hoppas att det ska komma 3 st nya kameror till sitt företag.
då ska han på fotosafari imorgon sa han, undrar om han vet om att
det är i kalla sverige vi bor i, tveksamt.

när vi var i grekland i somras, så fick jag välja en ikon, för jag fyllde år där.
så jag valde maria med jesusbarnet i sitt knä.

men jag fick se en annan ikon, som jag köpte, med jesus, när han har törnkronan
på sitt huvud, man kan riktigt se att han lider, så ser jag ut nu på morgonen.
ett lidande, hela jag......usch vad gnällig, jag är,

image248

den valde jag, i födelsepresent, från grekland.

image249

denna köpte jag själv, jesus med ett lidande ansiktet.

då Gudamänskan till jorden steg ned!
För att försona världens brott och synder,
för oss han dödens smärta led.

Kommentarer
Postat av: caroline

Jobbigt med huvudvärk. Jag gnisslar också tänder när jag sover och då har jag ont i huvudet på morgonen.
KRAM

2008-02-29 @ 12:57:33
URL: http://vitlantligsjal.blogspot.com
Postat av: Valross

Den med törnkronan är hur snygg som helst. Hur stor är den (mellan tummen & pekfingret)?

2008-02-29 @ 17:58:51
URL: http://valross.blogg.se
Postat av: Ängeln

jag är mycket svag för ikoner även om jag mer eller mindre är ateist. De är vackra!!!

Oj, då, hoppas det ger med sig så du får en njutbar kväll.

Kram
Ängeln

2008-02-29 @ 19:43:23
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Mia

Vilka vackra ikoner!

2008-02-29 @ 19:55:14
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0