här är jag ; )

nejdå, jag har inte tagit sovmorgon, jag satt faktiskt framför datorn imorse.
men bloggtorkan satt i, och ungarna behövde hjälp, så ni fick,
vara utan mej.

men nu är jag här.

filmen igår var bra, men jag blundade ibland, var lite läskiga snuttar ibland.

idag bar det iväg till ikea, på jobbet, handlade lite tillbehör till kontoret.

och jag såg en massa möbler, som jag sa, den var fin, den vill jag köpa.
min chef, som oxå är min man, började att svettas, när han tänkte på allt, som
skulle skruvas ihop.... pust.

nu är jag hemma, ungarna är snart på intågande,då är husfriden slut, så att säga.

ses

CLICK HERE FOR FEEDINGTHEDESIRE GRAPHICS
FEEDINGTHEDESIRE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0