godnatt alla

ett kort godnatt, hehe
 
CLICK HERE FOR FEEDINGTHEDESIRE GRAPHICS
FEEDINGTHEDESIRE

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Jag kör med Naturdiet, finns i vanliga matbutiker.
Eftersom jag inte kör stenhårt med bara pulver så rasar jag inte men visst börjar det kännas.
har bestämt att inte väga mig på några veckor. Vill inte bli besviken och tappa motovation.
I kombination med promenader så bygger man samtidigt muskler så då antar jag att det går lite långsammare.
Tänk på att det är jätteviktigt att man får i sig extra proteiner om man tränar extra hårt.
När det gäller GI som någon skrev om så vet jag att den funkar men hjärnan mår inte bra utan kolhydrater så det skulle jag inte rekomendera och vem orkar leva så i längden?

Godnatt!!
Ängeln

2008-02-24 @ 22:22:11
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Nickan

God natt!

2008-02-24 @ 22:37:20
URL: http://opelnickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0