back home ;)

så nu har vi sett spöket laban på bio.
jag köpte en liten, och en mellan popcorn,
amanda villa ha den stora, så klart, suck.
men vi delade på drickan.

sedan var vi på mac donalds och åt mat, jag är mätt sa amanda efter ett par tuggar, nu
äter du, sa jag strängt.
för annars hinner vi knappt innanför dörren när vi kommer hem, som hon ska säga
jag är hungrig, det ville jag inte.

när vi kom hem, så hade det kommit så mycket snö, så det var bara att skotta.
får se vad, det är på tv-n ikväll.

finns det någon som har förslag på tv-program ikväll ???

fantasybild

CLICK HERE FOR FEEDINGTHEDESIRE GRAPHICS
FEEDINGTHEDESIRE

Kommentarer
Postat av: Lillepip

van Helsing gick på tv för ett tag sen ,gillar den..ha det bra denna måndagen!pip

2008-02-04 @ 10:17:36
URL: http://lillepip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0