baby svalt ihjäl


föräldrarna spelade dataspel, kollade på video, åt och slappade i åtta dagar.

Under tiden dog deras fem månaders baby av svält och uttorkning, liggande i sin egen avföring, fastspänd i en barnstol.


jag vet inte, vad jag ska skriva. hjärnan blev tom, när jag läste detta

ännu ett barn till himlen.

en 5 månaders baby, skriker när han är hungrig, hade de
ljudet så högt att de inte hörde.
varför sitta fast spänd i en barnstol i flera dagar, vilken normal mamma och pappa gör så
mot sitt barn.

det kan inte vara första gången den babyn inte fick sin mat när han var hungrig, det är
så hemskt.

och mamman har ett barn innan, så det var inte första babyn, så hon borde ha lite vett i skallen.....grrrr.
nu eldar jag upp mej snart..

spänn fast föräldrarna i en stol, låt dom svälta, så de får känna vad de har utsatt sitt barn med.
kastrera dom, de ska inte ha några flera barn.
eller får de en dösdom......med enkel biljett till helvetet.

klicka in och läs eländet,  vad tycker ni ????

www.aftonbladet.se/nyheter/article1902730.ab


Kommentarer
Postat av: britten

ja det är som du säger,man blir så leden...kram

2008-02-23 @ 10:19:37
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Ängeln

Det var bland det vidrigaste jag hört. Fy F-n. Dödsstraff är inte nog, plåga ihjäl dem!!!!!!

Man blir arg *grrr*

Ängeln

2008-02-23 @ 19:57:15
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Nickan

Visst är det väl märkligt! Man kan inte ta vara på sig själv, men barn ska man ha! Varför ska alla ha barn till varje pris? Efter så varken kan eller vill man ta hand om barnet. Det som är ännu märkligare är att man inte ber om hjälp. Kan det vara så simpelt att de får mer pengar om de har barn? Det är i allafall så dj..la grymt när barn far illa, man vill bara kräkas! Ha dè

2008-02-23 @ 23:08:32
URL: http://opelnickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0