amanda sjuk

så nu är hon hemma, de ringde från skolan, så det var bara att hämta henne.
nu ligger hon i soffan och tittar på pingu.

hon väntar på att pappa ska komma hem, för han har lovat henne, att köpa en ny film
nu när hon är sjuk.

hon hostar, är snuvig, jag tror att hon har lite feber, ska kolla senare hon tycker inte
om att ta tempen, så länge hon inte är för varm så vill jag inte krångla med henne.

det blir en innehelg med amanda.

jag ska inte klaga, det var ett tag sedan hon var sjuk, så jag kan ta det.

jag funderar skarpt på att fixa biljetter till "the sound of music"
med pernilla wahlgren och tommy nilsson.

jag och promenadkompisen ska gå på den.
måste boka den snabbt, så inte platserna tar slut.

cya

 CLICK HERE FOR FEEDINGTHEDESIRE GRAPHICS
FEEDINGTHEDESIRE

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Gick in och läste. Sågatt Amanda är sjuk, hoppas att det går snabbt över, hälsa henne från oss.
Gick in för att beställa en tidning men , men,
Jag ville ej ringa, trodde Ni var och handla för att
få hjälp av Dig. Om Du får tid ring.
Ulla

2008-02-08 @ 13:04:52
Postat av: Fridah

**ja,a men vi får hoppas att det blir lugnt med prov hela terminen iaf :):)

2008-02-08 @ 13:06:13
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Ängeln

Aj då, skönt att det inte var värre. Hoppas hon sanbbt kryar på sig.
Det blir till att ta det lugnt då men det kan man faktiskt behöva mellan varven.
Härligt med musikaler. Ska berätta nån dag om när jag var i London på musikal....ha ha, det är en lustig historia.
ha det bäst!!
Ängeln

2008-02-08 @ 15:44:07
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Anna

Ja det är många som är snuviga nu.
Åh.. Sound of Music vad kul. Tänk när man var i tio årsåldern och såg den filmen för första gången.
M mm så romantiskt och underbar den var.Hoppas du får tag i biljetter. :)

2008-02-08 @ 15:47:30
Postat av: Ammi

hej! hoppas Amanda kryar på sig !!! vi är i blekinge och har det bra, det är rena våren här! underbart!!1
jag ska på Sound of music, ska bli görsköj!!
kram på er!

2008-02-09 @ 14:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0