unna mej något extra

kräftan
Nu kan du unna dig något extra för egen räkning.
Försök dela det goda med någon som du älskar.

det ska jag idag =)
till frissan och klippa och färga håret.... början på
augusti var sista gången jag var och klippte mej, jaaa
jag vet att det har gått för långt, men det är så jag är ju en mamma....

sedan tror jag att mitt hår är lite slitet nu, efter sjukdom och
operation, så det ska bli bra att gå in i nya året, med något
som känns bra, hoppas jag =)

klockan 15.00 äntrar jag in till frisörskan....och
säger gör vad ni vill ; )
fast jag börjar att fega mej, nu.....och funderar ska jag bara ta topparna.

ordspråk
Det ser så vackert ut när vi följs åt, sa gubben, drog gumman sin i håret.

lennart  ska hem till sina föräldrar och hämta amanda och hennes kusin..
nu ska de hem....

och jag går och funderar på om jag ska börja att plicka bort tomtarna....
jag vill inte att året ska sluta med tomtar och börja med tomtar, konstigt....



räviga funderingar idag.....jag undrar vad räven och varulven gör....
dom har gömt sej och lurar ut något, jag blev arga på dom sist.
så jag tror att när de kommer tillbaks så kommer det att smälla
till ordentligt, vad tror ni ???

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vet du att jag har en bloggkopis som har Raynolds sjukdom. Fick reda på det idag.

Hennes son har också och nån faster. Om du vill kan du få skriva till henne eller gå in på hennes blogg.

http://hemmapalandet.blogspot.com

Jag har henne i mina länkar på min blogg.

KRAM

2008-12-30 @ 13:13:38
URL: http://vitlantligsjal.blogspot.com
Postat av: Stina-Hemma på Landet

Hej vännen!



Jo, jag har den där blålila amputationssjukdomen. :-D



Jag har den och min son, som är 19. Han fick den när han var 12.

Själv har jag haft den, ja i säkert 15 år. Min faster har en mycket svår variant. Hennes händer ser inte kloka ut. Det har drabbat hennes ansikte också.



Jag har reumatism också. De misstänker andra saker också.

Jag är även en "krampmänniska" kan man säga...migrän, Epilepsi(vilande om man säger), och man kan ju säga att det är lite kramp i kärlen. Det kommer ju inget blod dit det ska.



Skriv gärna till mig om det är något du funderar över.:-)

[email protected]



Kram Stina

2008-12-30 @ 14:49:41
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Anna

Mmmm här är alla tomtar borta nu och allt annat juligt oxå...nedpackat och ordning o reda du vet...du är allt en liten räv du Marie..lurig och full av horoskop..

2008-12-30 @ 15:06:31
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Pikegirl

Fota, fota, fota!!! Låt oss nu se hur det blev :D

2008-12-30 @ 15:48:07
URL: http://www.pikegirl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0