inget undgår mej

kräftan
Du har mycket lätt att få gehör för dina idéer i jobbet nu.
Det är inte mycket som undgår din blick!


idag ska jag kläcka finfina idéer, de brukar jag få från
de där desperata husfruarna på tisdagarna, man kanske ska testa
dom nu när de är mottagliga på jobbet........

sedan ska jag ha en falköga idag inget ska undgå min blick.
inget slarv , då är jag framme dirrekt, och säger
aja baja, gör om det igen.......

ordning och reda
och löning på fredag

så heter det ju, gårdagens horoskop inträffade inte, som tur var.
vi får se vad det blir idag.....

idag är det lugnt på jobbet, jag funderar när jag ska klämma in
min träning idag........

robert ska till logopeden efter lunch, han är inne i en
stammningsperiod, då han har svårt att få fram vissa ord.
och det är svårt för en annan att inte låta bli att fylla i......
jag väntar ut honom, tills han kan säga det.......skitjobbigt för
båda parterna.

ikväll ska amanda tillbaks till skolan,  klass 5 har fixat stordisco för
hela skolan....lågstadiet ska vara där 17-19......
amanda pratar bara om detta, hon tycker att det ska bli skoj.

undrar om jag får dra på träning före lunch, så mycket som jag har jobbat
under hösten, jobbat när jag har varit sjuk och allt detta, så tror
jag att jag får ta några timmars ledighet  av min man (chefen)...ska fråga.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur är han som chef, din man? Går det bra i löneförhandlingar och dylikt? Skönt att det gick bra igår! Jag ska till doktorn kl.10 idag för jag orkar inte med bihålorna längre, känns som västersidan av ansiktet har kraschat in i tegelvägg, får feber när alvedonet går ur kroppen. Efter 3 veckors egenvård är jag less på sjukdomar. Jag ska ju baka tunnbröd hela dagen i morgon och söndag är det julmarknad och jag kan inte vara ute för då blir värken värre av kylan!Det var ett program om stammning på radion nyligen. Kul med disco, va fort de blir stora våra ungar! Ha dé

2008-12-05 @ 09:20:46
Postat av: Nickan

Det är jag som skrivit ovanstående!

2008-12-05 @ 09:21:40
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: lena

Kommer ihåg när mina var mindre, då var det där discot som var så..kul på helgerna.Det är lätt att man vill fylla i om någon stammar, fast jag vet oxå att dom kan bli arg på en oxå om man gör det.Den erfarenheten har jag iaf.

Träning här med idag!

Kram lena.

2008-12-05 @ 09:31:48
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Det var då för väl att horoskopet inte stämmde igår. Ta för vana att bra lyssna när det står bra grejer. Jag skulle bli galen om min sambo var min chef. hur står du ut med det? ;)



kram

2008-12-05 @ 11:46:49
URL: http://www.pikegirl.wordpress.com
Postat av: Anna-Carin

Hej på dig! ibland är det bra att horoskopet inte stämmer in,men en stor besvikelse då det väntas en stor summa pengar och dom inte kommer hehehe

Ha det bra / Anna-Carin

2008-12-05 @ 12:45:11
Postat av: Ragnvi

Hi, hi! Fick du tillåtelse att gå ifrån av chefen?!

Trevlig kväll på dig!

Kramen!

2008-12-05 @ 15:56:44
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Ja, det var nog bra att gårdagens horoskop inte inträffade ..

Inte hos mig heller, förutom att jag känt mig lite låg ;-)

Spännande det där för idag med ideér på jobbet och att ingenting skulle ungå blicken ..

Det är så kul med dagens horoskop du visar här i din blogg och det du skriver.

Hoppas det gick bra hos logopeden idag och kan tänka mig det är jobbigt att stamma.

Ha en bra fortsatt dag och hoppas att du lyckades få några timmars ledighet ;-)

Kramar



2008-12-05 @ 16:41:52
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: soffie

tur att ej horsoskopet slog in,

vart tog snön vägen typiskt när det såg så lovande ut,

hoppas det gick bra hos logopeden och att ni trivs med den ni har så han får den hjälp han behöver,

må så gott

2008-12-05 @ 17:07:24
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Mia

Fick du gehör för din idé om att vara ledig?? ;-))

2008-12-05 @ 18:39:25
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0