varför???

nu tycker jag att allt händer på en gång.
jag har nu fått reda på att min systerson emil  måste åka till uppsala sjukhuset igen.

vi vet inte om det blir en operation.......emil är 20 månader,och när han föddes
fick han en hjärnblödning.
de var då tvungen att operera in en shunt i hans huvud. sedan var de tvungen att göra ett ingrepp till
för att  shunten slammade igen.
och det har det gjort nu med.......och något annat som de har sett på röntgenplåtarna.
imorgon blir det synundersökning.....och andra undersökningar de ska göra på emil.
antagligen blir det en operation till.

den här ovissheten gör mej galen av oro...man får ont i magen.
jag tycker så synd om min syster och hennes man, de får ju inte vila mellan sjukhusbesöken.
jag bara tänker på dom hela tiden.

nu packar de,allt som ska ta med, de vet ju inte hur länge de blir kvar där.
snart ska de åka de långa timmarna, från torsby till uppsala....

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Jag gråter över att Emil inte kan få ha sin normala barndom som andra barn..det är ett evigt opererande känns det som...3 operationer på 20 månader är mycket för honom...och det är ju inga små operationer heller...hoppas bara det går bra...får oxå ont i magen...kram från mamma..

2008-08-14 @ 17:39:31
URL: http://ganilla.blogg.se/
Postat av: Anna

Men....vad ska man säga...det gör ont..

2008-08-14 @ 17:51:43
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Men vad tråkigt att din systerson måste åka till sjukhus igen och det eventuellt blir en operation.

Kan tänka mig att du är orolig !

Och det måste vara så jobbigt för den lille och din syster och hennes man.

Från mitt hjärta jag hoppas han mår bättre snart.

Kram

2008-08-14 @ 21:39:00
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Mia

Å nej!!! Det har ju gått så bra hitills...hoppas det löser sig nu också, och hoppas du känner dig bättre, ser att du har feber...stor kram till er!

2008-08-15 @ 20:20:16
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0