var är du ljuset

inatt har jag inte sovit så bra, det är några av biverkningarna av kortisonet, att man har svårt
att komma till ro, och att man svettas, som jag har gjort inatt.

ska fösöka att städa idag, men det går segt när man är trött, man försöker att lära ungarna att
de kan plocka upp efter sej, då blir det inte så stökigt......men ibland så
säger de att det är inte de som tagit fram sakerna, då brukar jag säga tror ni att det är jag som har lekt med
leksakerna, de vet vem som dragit fram, men de försöker......och jag ger mej inte, så
ibland är det cirkus.

jag letar efter mitt ljus ännu, det är bra att få tänka ibland, för att bygga upp mej.
att man går i djupet är ju inte så ofta det händer, men när man gör det, är det som om man
vaknar upp, och stannar till....



här har vi ljuset, jag ska ta tag i den, och inte släppa, det ordnar sej =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja släpp inte...jag lyser lite åt dig också...så gärna så gärna...kram från Anna

2008-08-31 @ 09:18:27
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Mia

Bra Marie!! L

2008-08-31 @ 11:28:10
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Trist att du inte sovit så bra.

Hoppas nästa natt blev bättre och att du får sova bra inatt.

Trist att kortison har sådana biverkningar.

Ja, det där med barn och städning är inte lätt många gånger...

Fint och speciellt foto, och ljuset finns där....så det ordnar sig nog.

Kram

2008-08-31 @ 18:19:39
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0