väntan på telefonsamtal

nu sitter jag och väntar att de ska ringa från reumatalogen, då
ska jag få en tid i eftermiddagen till en läkare.

nu är botten nådd.......jag hoppas att jag får något idag, annars vet jag inte vad jag
gör.

stökigt är det hemma åxå, för jag orkar inte plocka efter 3 st....och ni vet väl hur
män är....suck.....vad trist det känns.

men jag tog ett kort idag, för att visa er mina vissna rosor, som jag har i en vas.
tänk att det kunde se snyggt ut.



här har ni resultatet, precis så känner jag mej nu....

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej på dig! Det är jobbigt att inte må bra.

hoppas du mår bättre snart.Här är det också stökigt,har inte heller orkat ta i tur med det.

Ha det bra /Anna-Carin

2008-08-22 @ 14:02:10
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Postat av: Ammi

Hej!

krya på dig och du, lägg energin på att bli frisk..inte på att du har stökigt..

kram

2008-08-22 @ 18:41:57
Postat av: Anonym

Kom du iväg till doktorn idag? Hoppas det blir någon bättring, man kan blir så slut av feber. Underbart vackert kort på rosorna! Ha dè

2008-08-22 @ 18:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0