trött som en apa =)

en arbetsdag, och varit och tränat.....
stekt pannkakor till förbannelse, de ska jag frysa
ner, bra att ta fram när det ska gå fort.

jag hatar att steka pannkakor, jag gjorde det åt mina syskon när jag var i tonåren.
när man var klar med stekningen, så var jag mätt av oset, och illamående.
och nu har jag stekt åt mina barn, jag blir lika mätt på oset nu som då, bläää....  

lite regn har det kommit ner, t,o,m solen har tittat fram. idag har mina fingrar varit extra blåa.
och lite extra värk i lederna......det måste vara för att jag är trött.

och stenar fick jag inte, jag ska kolla på stenar när jag ska ut och leta efter kantareller.
sa lennart, äh säger jag vilka undanflykter.
när man letar efter kantareller så letar man inte efter stenar, det vet jag,  

nu ska jag lägga mej i soffan, och slappa som apan gör...från borås djurpark.


och snart krypa till kojs.....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0