ska snart lägga mej

jag är stentrött, ska lägga mej snart och läsa en bok.
det har varit en seg dag, jag tycker inte om sånna dagar....dagen
har sniglat sej fram.....

jag har suttit i soffan och kollat på tv-kanaler jag aldrig brukar titta på.
det hör till ovanligheten att jag gör det......jag kollade på ett program från usa.
där det var en tävling mellan nya designers, de sydde kläder som skulle visas upp.
det var bara en som skulle vinna........har man tråkigt så duger vad som helst =)

imorgon hoppas jag att jag känner mej bättre till mods.


Myspace Graphics


Kommentarer
Postat av: Anna

M mmm sov..så blir det bättre imorgon..det vet jag..

2008-08-30 @ 20:18:14
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0