sjuk eller???

nu vet jag inte vad det är med mej.
jag har legat under en filt och skakat, jag frös, och hade ont i fingrarna.
jag tänkte ta ett varmt bad, men som tur var så kollade jag om jag hade feber.
39,4 hade jag, då är det nog inte så hälsosamt med ett hett bad.

nu är frågan, har jag fått en förkylning, eller är det ett skov av mina sjukdommar.
jag har bara feber som symtom, typiskt. det är bara att vänta och se, om man behöver ringa
reumatalogen efter helgen.....
nu ska jag ta en värktablett, sedan får jag hoppas att jag får sova inatt.
men det vet man hur det är, när man har feber i kroppen.

jag har pratat med min syrra, de är snart vid uppsala sjukhuset och emil lekte i bilen.
han är så snäll, och han vet inte vad han har framför sej...

nu ska jag äta glass och kolla på tv, innan jag kryper i säng.

hoppas att ni har det bra....

Kommentarer
Postat av: Moster Karin

Fy vad hemskt att ha feber nu. Hoppas att du repar dig snart. Hälsa så mycket till Caroline Emil och Urban, vi tänker på dom hela tiden stackarna. Kram

2008-08-14 @ 20:53:59
Postat av: Inger Maryissa

Vad trist att du inte mår bra och har feber.

Hoppas du mår bättre snart och att du får sova inatt.

Men vet det kan vara jobbigt när man har feber.

Tänker också på lille Emil och hoppas att han mår bra snart igen.

Kram

2008-08-14 @ 21:42:54
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Nickan

Tackar! Trist med feber. Ännu tristare med Emil att det inte kan få bli bättre. Blev ingen vila utan middag hos svärmor, vi kom precis hem. Hoppas jag lägger mig tidigare i kväll! Hoppas du är bättre morgon. God natt!

2008-08-14 @ 22:10:12
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: soffie

Nej fyyy,hoppas du kryar på dej snabbt.

jo du det skulle va ett U där stjärnan satt jufniss

krya på dej kram

2008-08-14 @ 22:16:39
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0