nu är det slut

imorgon börjar jag att arbeta, nu är det slut på slappardagarna.
amanda ska till fritids imorgon, hon längtar dit.
men robert kommer att dra här hemma, man skickar inte en 13-åring till fritids;)
han blir nog glad när han får basa hemma själv.....nu går det nog hårt på mina
kakor och bullar.
sommaren har gått för fort, aldeles för fort......men det är
lika bra att rutinerna kommer igång, att ungarna ska i säng tidigare....

idag ska lennart hämta en stor sten, och några mindre som jag ska ha till
växthuset, jag ska skriva lite texter på dom, vad det blir ,får ni se......när jag är klar.
då tar jag fram kameran, tålamod mina vänner.....
får hoppas att han kommer hem med dom, annars får han åka iväg igen, jag ska ha dom idag.

ordspråk egyptien
Arbeta min slav och jag skall arbeta med dej. (Lyckan kommer till dem som arbetar hårt för att få den. Gör vad du kan och lämna resten för Gud att ta hand om.)

jaaa, jag ska arbeta som en slav under hösten, sedan kan gud ta hand om mej.....grrrr.....vilket
ordspråk va...

Glitter Graphics

Glitter Betty Boop Graphics

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kommer hit vad så säker...när det handlar om växthus missar jag ingenting...inte annars heller förresten... så nice du ska ha det...hur känns det nu när glaset är på plats? Blir du som jag glad i själen när du går in där? Tell me..

2008-08-10 @ 12:49:22
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Nickan

Jag är nyfiken på växthuset, hur det blev! Trist med hösten men det är ju så det är! Var in på en hemsida och kollade en bilträff i Torsby alltid kul! www.fuzzydice.se Ha dè

2008-08-10 @ 13:51:41
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Mia

Hehe... vilket ordspråk...



Jag är i samma sits som du, ska börja arbeta efter tre veckors underbar semester!

2008-08-10 @ 14:06:03
URL: http://miatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0