lekfulla gröna knän

nu går det inga snabba knop på mej idag.....vaknade med 39,3 i feber.
så jag fick inte komma ner till arbetet, han tyckte att jag skulle ligga hela dagen.
med feber i kroppen, så går det inte bara att ligga, det orkar jag inte.
jag får väl gå mellan säng, dator och tv.....

så det blir kanske extra bloggande idag, vad jag nu ska skriva om.

idag ska jag få telefonnumret till det rum min syster hamnar i, jag sa att ring när ni vet något.
eller be någon annan ringa till mej, jag vet hur jobbigt det kan bli när många ringer och frågar hur det går
hela tiden....

i tisdags fyllde roberts och amandas kusin 9 år, så vi var där och fick tårta och mat.
kusinen hade väldigt praktiska byxor på sej, jag var tvungen att ta kort och visa er.
undrar om vanish kom fram på kvällen,hehe. och frågan var gick det bort...



lekfulla knän, smart med vita byxor.....men det är ju inte barnen som köper dom =)

Kommentarer
Postat av: Nickan

Trist att du blev sjuk. Jag var vaken länge i natt också, kan det bero på att semestern är över nu? Jag börjar jobba på måndag. det är begravning idag på min mans kompis så idag är det segt. Ska försöka göra lite medans han är i kyrkan. Ni kan väl lägga en husvagnssemester hitåt någongång när det är Yran tex. Festival i en vecka i centrala staden. Man kan göra dagsturer runt om samtidigt! Krya på dig! Annika

2008-08-15 @ 09:54:01
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Anna

Men du vad tråkigt att du blivit sjuk...krya på dig...jag tycker det ser härligt ut med dom där knäna...

2008-08-15 @ 14:36:28
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: ammi

krya på dig!

2008-08-15 @ 14:50:05
Postat av: Inger Maryissa

Jo, det är nog bra att du inte gick till arbetet nu när du har feber.

Jag tror inte det är bra att anstränga sig för mycket när man har feber, utan vila så mycket som möjligt.

Fast det är klart att det är svårt att ligga i sängen hela tiden, och de är skönt att TV´n och datorn finns.

Kan tänka mig att du är orolig för lille Emil och det är jobbigt för din syster och hennes man.

Och vad bra att du får telefonnumret till din syster, så du får veta hur allting går, eller att hon ringer som du skrev.

Önskar dig en så bra dag som möjligt och hoppas du kryar på dig snart.

Kram

2008-08-15 @ 16:07:42
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Niina

Hej om du pratar med Caroline och kommer ihåg så får du gärna hälsa från mig att jag tänker på dom och hoppas att allt går bra så de får komma hem snart. Du får också krya på dig, Kram Niina

2008-08-15 @ 21:36:19
URL: http://roadrunner.blogg.se/
Postat av: soffie

Krya på dej å ha en så bra helg du bara kan

2008-08-15 @ 21:44:57
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Ulla

Din stackare! Inte kul att vara sjuk. Jag har oxå tyckt att det varit osmart med vita kläder på barn, men det vita kan man ju slänga i klorin, fast det är ju i och för sig inte så bra för miljön. Ha en skön lördag och hoppas du mår bättre!

2008-08-16 @ 07:34:54
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0