jag blir galen.

det har satt sej i mina leder har ont.
och imorse så kunde jag knappt ta mej ur sängen.
38,7 hade jag imorse.
sedan har den stigit igen under dagen till 38,7....när ska det ge sej.
fingrarna är inte svullna som på reumatikerna men jag får röra igång dom när
jag låg i sängen imorse, hur ska det gå imorgon när amanda ska till skola.
då får jag gå med henne dit, jag känner mej så trött på allt nu.
imorgon kväll  har jag varit sjuk i en vecka, jag ska ringa reumatalogen imorgon.

jag ska kommentera till alla som har kommenterat till mej, men det tar att sitta framför datorn.
jag säger bara jag kommer tillbaks.

hoppas att ni har det bra

Kommentarer
Postat av: Anna

Du vi finns här o vill peppa dig...sänder en hel massa energi nu.... känner du... hoppas du blir bättre snart...nu helst.. Kram.. ja en galet varm kram från Anna

2008-08-20 @ 20:21:36
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Men vad trist !

Det måste vara jätte-jobbigt med ont i lederna, och dessutom feber igen.

Från mitt hjärta jag hoppas att det blir bättre snart.

Stor Kram

2008-08-20 @ 22:24:48
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Nickan

Huvva, feber i en hel vecka! Det verkar jobbigt, för att inte säga ledvärk, fy vad otrevligt. Jag undrade hur det var för du bloggade inte på en hel dag så jag anade att du besökte sjukvården. Jag har blivit senil tror jag! Glömde helt bort en tid hos ögonläkaren till Kasper idag, har aldrig hänt förut! Krya på dig så hörs vi!//Annika

2008-08-20 @ 23:14:21
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0