hur har ni det???

regnar och stormar det hos er......

hos mej i karlstad blåser det lite extra, men ingen regn ännu.
jag har tvättat köksfönster idag, så det borde komma regn idag, för det brukar det
när man gör sånt =)

lennart leker glasmästare idag, han håller på att sätta in glas i mitt " mi casa"...
jag ska leta upp en stor och fin sten som jag ska skiva namnet på, den
ska ligga på framsidan av växthuset...sedan ska jag leta upp småstenar
och på dom ska jag skriva alla de andra förslagen med erat alias på....
då glömmer jag er aldrig....för det vill jag inte =)

jag har semester i en vecka till, hur har ni det, har ni börjat jobba???

citat
Politiker är som krokodiler, stora i käften, men saknar öron
bert karlsson

detta citat borde passa in på tonåringar om man tar bort politiker och skriver dit
tonåringar istället...

Kommentarer
Postat av: Nickan

Hej hopp! Ernst ska visst vara i Värmland i kvällens program, det måste jag se. Semester har jag dennna och nästa sen är det slut! Sol och blåst är det här idag! Tvättar för fulla muggar. Går framåt med Mi casa! Ha dè

2008-08-04 @ 17:49:51
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Anna

Men vad nice att bli en del av stendekoren i ditt glashus.. det gläder mig.. :) oj oj oj vad du ska ha det gott i glashuset..grattis min vän..det är nyttigt att ha ett sådant ställe. Nyttigt för hälsan.

2008-08-04 @ 22:17:17
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Jo, här i Stockholm regnar och stormar det.

Regnet har öst ner i timmar nu och förut blåste det dessutom rejält.

Det stora trädet framför huset som når hit till våning 9, svajade betänkligt.



Hoppas du får en fin sista semestervecka och att solen kommer tillbaka snart.

Själv har jag inte börjat jobba, då jag är långledig....( förtidspension ;-)



Ha det så gott.

Kram



PS, citated var kul och talande ;-)



2008-08-04 @ 22:20:02
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Mia

I Jönköping har det regnat massor idag... var uppehåll några få timmar under sen em o kväll. Men nu har det börjat regna igen. Blåser gör det också.



Min sista semestervecka som jag påbörjat idag... men ska endast arbeta två månader, sedan blir det tre och en halv vecka till. Härligt!

2008-08-04 @ 23:11:47
URL: http://miatankar.webblogg.se/
Postat av: Ulla

Sista semesterveckan inledd. Med mycket regn och då menar jag MYCKET. Tur att man kan sitta inomhus och kura.

2008-08-05 @ 08:00:02
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0