ett svårt val i livet



idag står jag och tvekar, vilken väg jag ska ta, ska jag ta den trygga säkra eller
ta den okända vägen.
ett val som bara jag  kan ta ställning till.

jag har funderat idag hur jag ska göra..... jag har alltid motarbetat mej själv.och mina sjukdommar.
dålig självkänsla eller??? 
jag vill ändra på mej, jag vill gå hand i hand med mej själv istället....jag har förstått nu att
när det blir ett skov i mina sjukdommar, så tömmer hela min kropp på alla resurser.
och att jag ska orka resa mej upp varje gång, då måste jag bli vän med mej själv.

och det gör man inte på en natt. det är svårt att bryta sina tankar som mal, om negativ energi.

som ni ser så har jag sett mej i vitögat idag.

det var allt ett fint inlägg, idag går jag på djupet i min själ, jag vänder ut och in på mej själv.


Myspace Graphics- At Myspacejunks.com


Kommentarer
Postat av: Anna

Nu ahr du visst titta djupt i vitögat...m mm det är inte lätt alltid livet..men jag hoppas du kan se någon liten strimma ljus.. som vi här på bloggen..vi vill så gärna hjälpa till o hitta ljuset åt dig...massor av kramar till dig.

2008-08-30 @ 20:17:05
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: myran

Det är bara du som kan välja väg! Det där med skov är jag bekant med min mamma hade det med jämna mellanrum ibland oftare och det var jobbigt framför allt för att man vaar hjälplös..



Hoppas du ser ett ljus i tunneln..

Kram

2008-08-30 @ 22:17:35
URL: http://mcmyran.blogg.se/
Postat av: Mia

Sympatikramar till dig....hoppas du kan välja det som känns rätt för dig, det är inte så lätt alla gånger.

Men det finns ett ljus nånstans, så är det..

2008-08-31 @ 05:28:16
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0