vilket väder

det är i karlstad idag......

sola är i karlstad nu.

vad har ni haft för er, har ni oxå fint väder???????

och jag har varit och tränat, sedan ikväll ska jag på en promenad
med en promenadkompis, så hälsosamt av mej.

men min mat är inte så hälsosam idag, jag ska äta burger king... fiskmenyn.
man kan inte vara perfekt på allt, eller hur.

amanda har varit ute hela dagen och lekt.....gött för mej....annars så tölar hon
öronen ur mej.


ett citat, som stämmer, eller hur???

Varje ny generation finner föräldrarnas smak fasansfull.

Frithiof Brandt

som sagt så ¨fångade jag inte månen igår......bilden nedan visar varför...

image349

Kommentarer
Postat av: Nickan

Var du på audition igår? Hörde det var många på sånt i Karlstad igår för idol uttagningen var hos er! typ 900-1000 pers visst! Kul att det finns sånt intresse! Ingen sol på hela dagen, men då hade jag inget dåligt samvete för att jag varit inne och röjt hela dagen! Ha dè

2008-04-20 @ 17:26:11
URL: http://opelnickan.blogg.se
Postat av: Anna

Ja vilken helg det varit... man är lite tagen av all sol o fejande.

2008-04-20 @ 19:51:29
URL: http://filipendula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0