våren???var är du.

undrar var den gömmer sej....snö har det kommit på de flesta håll.....och
regn, det har vi haft här i karlstad hela dagen........gnäll....

jag avskyr när det regnar i flera dagar, för det sätter sej i mina leder, och
småvärker......blääää.

ni ser vilket humör jag är på, då finns det bara ett botemedel nu, sängen...
som jag ska trilla i snart.....när jag skrivit detta klart.

men jag måste visa lite vårknoppar, som snart ska brista ut, bara solen vill
komma fram och värma dom.....

fast dom har jag inte fotat idag.......    godnatt, ZzZzZzZzZzzZzzZzZZZZzzzzzzzz

image309

image310

image311

Kommentarer
Postat av: Nickan

Oj vad det känns långt bort för oss med syrènblommning! Snöat en dessi igen! Nu räcker det! Håller med mulet är trist så man knappt orkar...Nä fram för vårsolen nu! Hoppas sola är i Karlstad i morgon så du slipper lite av värken! Ha dè

2008-04-09 @ 22:04:32
URL: http://opelnickan.blogg.se
Postat av: Anonym

Oj vad det känns långt bort för oss med syrènblommning! Snöat en dessi igen! Nu räcker det! Håller med mulet är trist så man knappt orkar...Nä fram för vårsolen nu! Hoppas sola är i Karlstad i morgon så du slipper lite av värken! Ha dè

2008-04-09 @ 22:05:31
Postat av: Mia

Texten på den sista bilden håller jag med om... ;-) Här är fortfarande vinter...

2008-04-10 @ 04:35:02
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

När vi vill ha vår får vi vinter.Fina fotografier.
Jag känner igen det där, med värkande leder.Har samma problem.
Ha det bra/Anna-Carin

2008-04-10 @ 08:11:03
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0