trött

nu har jag sovit urkasst i 2 nätter, jag hatar detta när jag har de perioderna.
jag börjar att fundera över vardagens problem...och får ont i magen.
att vaknar med lite huvudvärk.....hoppas att det inte är något sjukt på gång.
det vore inte underligt....när alla runt omkring, har haft influensa.

det fina vädret håller i sej, skönt det i allafall....jag vill förnya lite trädgårdsmöbler, vi
får se om det blir idag.

idag känns allt fel.......

image354

det såg finare ut i verklighet, med solen som lyste upp björkarna i bakgrunden, men bilden
får vara med ändå..

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är hemskt när man inte får sova. Är på lite dåligt humör eftersom jag och minstingen delade på melllantjejens säng inatt. Förkylningar, mardrömmar och kissevåta sängar är förklaringen...
Jag brukar vara för slö för att rigga avslapningsbandet när jag har svårt att sova men de gånger jag gör det brukar det hjälpa. Det finns specialdesignade avslappningsband för insomnande och god natts sömn - har du inte provat så gör det.
Lycka till och sov gott!
Anna!

2008-04-22 @ 12:37:15
URL: http://enannassida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0