städning av altanen?? eller

undrar vad jag ska göra,  solen var framme en stund, sedan
försvann den.
jag skulle vilja ta tag i altanen, och ställa ut de trädgårdsmöbler som ska ut.
jag tror att det ligger först på planeringen idag för mej....altanröj.
jag vet inte, hjärnan har inte vaknat ännu....

jag måste bara kolla vad kräftor har att förvänta sej idag.

tur: lite tur ska jag ha idag, om jag inte tar riskfyllda beslut.........undrar om altanröj är ett riskfyllt..
hälsa
: idag mår jag strålande, är tillbaks till mitt gamla jag.........jag vet inte mitt gamla jag, har glömt....
ekonomi: idag ska jag hålla i mina surt besparade pengar.......bra, inte handla något idag.
arbete:  idag ska jag visst prata för mycket, så att inget blir gjort......neeej, altanen, suck....
kärlek: idag kommer det visst något överaskande som har med, kärleken..........vadå, det måste vara sawyer:)
relationer
: en vän kommer att vara mycket irriterande, mot mej................det kan inte vara sawyer......

idag firar vi agnetha fältskog, jag hittade en låt på youtube från hennes album 11 kvinnor i ett hus

vad tycker ni om låten, om ni lyssnar????

agnetha fältskog   58 år
 

Agnetha Fältskog tack för en underbar vanlig dag

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, jag tycker låten, och Agneta, och ABBA är alldeles underbart! Man har ju vuxit upp med dessa låtar.

2008-04-05 @ 15:26:16
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0