spegelblank

i söndags när jag var på en promenad med min kamera....
då fångade jag en bild som var fin, tycker jag iallafall.

vinden blåste inte ett dugg.......ni får avgöra om bilden är bra ?? jag tyckte att den
blev lite häftig, av en liten amatörfotograf, hehe.

idag har jag putstat amanda fönster och satt upp nya gardiner, hon blev nöjd.
men jag har en massa fönster kvar.
och krattat trädgården har jag gjort, inte ett löv finns det på min gräsmatta, hihi...
bara det blåser upp så kommer e tillbaka.
en rabatt har jag kvar att jobba med.......

det är inte våren som växer explosionsartat....utan allt man ska göra...med
våren kommer nya sysslor.

image360

spegelblankt

Kommentarer
Postat av: Deje

Jättebra bild, väntar på en bild av de nya utemöblerna också.
Ulla

2008-04-24 @ 10:06:14
Postat av: Nickan

Vilken fin bild! Det är så vackert vid vattnet! Här börjar våren nu hela veckan med stor sol från klarblå himmel.Snön ligger kvar men tussilago och blåsippor överallt! Här är våren superkort, pang så är det sommar! Ha dè

2008-04-24 @ 11:21:10
URL: http://opelnickan.blogg.se
Postat av: mamma

Jättefin bild....roligt och fotografera när det blir så fina bilder.....Kram på er allihop....

2008-04-24 @ 17:27:04
URL: http://ganilla.blogg.se
Postat av: Mia

Å herregud, det ser ut som en tavla! Så himla fin!!!

2008-04-24 @ 18:31:22
Postat av: Anna

Men... så vackert. Super fint verkligen.

2008-04-24 @ 18:32:51
URL: http://filipendula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0