solen är på väg ner


promenaden avklarad......vi gick flera varv.
när jag kom hem var amanda klar för kvällen.....men hon har
tråkigt nu, hon har inget att göra, hon som har så mycket grejer...

hon städar aldrig sitt rum, ser ut som ett bombnedslag jämt.....
när jag har städat hennes rum, tar det henne bara en minut att dra ut allt igen...suck.

hoppas att det fina vädret håller i sej, så att träden kan få sina löv....jag
vill ha mera grönt ute.

ska bara sitta och slappa framför tv-n ett tag innan sängen.
jag blev visst trött efter all träning idag.

en ny arbetsvecka imorgon....med nya att göra listor...
gör ni oxå listor, på vad som ska göras och handlas.....?????

jag drunknar i mina listor.....att skriva dom är kul....men
om jag får allt gjort är en annan sak...

image350
solnedgång

Kommentarer
Postat av: Christina

När jag ser den där bilden så blir jag påmind om en tavla jag en gång målade. Ha det gott, kram

2008-04-20 @ 22:28:36
URL: http://mammastina.blogg.se
Postat av: Nickan

Den bilden var fin! Vilka färger! Gör överhuvudtaget inga listor, skulle kanske men det blir inga! Någon gång har jag gjort handlingslista som ligger hemma när jag är på affären! Ha dè

2008-04-21 @ 00:48:50
URL: http://opelnickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0