lek med photoshop

idag har jag inte gjort så mycket......jag hade planerat mycket, som
jag skulle ha sysslat med.....vad händer, jag sitter och gör ingenting.

jag har bäddat rent i amanda säng, i alla fall.
men sedan blev det inget mera......jag spelade på wow, det var ett tag sedan.
men jag sprang runt desto mera igår, det jämnar ut sej, tror jag ;)

eftersom det inte var lost igår, då tog jag mej en sväng in på photoshop, och lekte med mina
bilder, det finns hur mycket som helst som man kan göra, ändå är jag bara och skrapar
på ytan.......

idag ska jag kolla på medium, det är bra.

image361

lekbild nr 1 (svamp)

image362

lekbild nr 2 (plastfilm)

image363

lekbild nr 3 (neon)

Kommentarer
Postat av: Nickan

Visst är Medium bra! Kul att greja med bilder, fast jag är superdålig. Ha en bra kväll!

2008-04-24 @ 19:58:25
URL: http://opelnickan.blogg.se
Postat av: Nickan

Hörde det skulle vara brandbilsrally i Karlstad den 24/5! Då måste du dit och fota hoppas jag så kan du blogga om det sen. Låter väldigt roligt med gammelbrandbilar på rally! Ha d`e

2008-04-25 @ 00:20:04
URL: http://opelnickan.blogg.se
Postat av: Mia

Oj, vad du kan göra mycket...! Kul är det att leka med bilderna förstår jag, jag har inte alls så många grejer i mitt program *L*

2008-04-25 @ 10:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0