hallen klar

månen gömde sej bakom molnen, igår kväll.
men lite bilder på en solnedgång fick jag i allafall....

solen skiner idag, amanda är ute och hoppar med en granntjej, på
deras stora studsmatta....
lennart och robert ska ta bussen in till stan........jag blir hemma, med amanda.

ska hänga upp tavlor och sånt i hallen.....den är färdigmålad :)
det var lennart som har varit så snäll och målat.
jag är jättenöjd.....mycket ljusare blev det........

image347

aprikost på väggarna....usch, bort med det...

image348

nu blev det bättre.....ska bara hänga upp tavlor, telefoner osv...

Kommentarer
Postat av: Nickan

Vad fint det blev! Kul med förändringar! Ljust är grejen tycker jag! Är solen i Karlstad?
Här är mulet idag. Blir väl superväder nu när jobbet börjar igen! Ha dè

2008-04-20 @ 11:41:28
URL: http://opelnickan.blogg.se
Postat av: Anonym

Men se vad ljust och fint det blev :) Antar att du är nöjd??

Ulle

2008-04-21 @ 22:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0