godmorgon kung bore

när ska du släppa taget, och släppa fram fröken vår....

vädret är det samma, gud har gråtit i flera dagar nu, han gråter över allt
elände och hemskheter, som vi människan ,gör och hittar på.
om alla bättrar sej, då kommer solen fram hoppas jag...

jag vet inte, vad jag svamlar om, vet ni??????

idag ska jag hålla tummarna för SYRRAN  och hennes man, som ska till uppsala
med min systerson emil  , han röntgade skallen för en månad sedan, emil
har en shunt opererad i sitt huvud ,som ska dränera bort vätskan som bildas , han har
haft hjärnblödning, när han föddes......och det utvecklades till vattenskalle, vanligt.
men nu ska de bara ställa in så att det dränaget ökar, för han hade lite kvar, som ska bort.

därför håller jag tummarna, att allt ska gå som det ska, så att de kan åka hem imorgon...
när jag ändå håller tummarna, då klämmer jag extra hårt för de som har det svårt nu.....



Just Another Myspace Graphic

More Graphics Comment click here.


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE,blogg.se

Ja, tänk om Alice hjälper till lika mycket hemma senare i livet också, hoppas det!
En hel gurka om dagen? Haha, då går det åt!

2008-04-10 @ 09:58:48
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Nickan

SNÖ I MASSOR ÄVEN IDAG! Nu räcker det. Hur går det med förkylningarna? Blir det något kalas? Nu tror vi att våren kommer snart va? Hur är det med din mor? Väldigt långt i mellan hon bloggar nu. Ha dè

2008-04-10 @ 11:01:20
URL: http://opelnickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0