suck ......!!!

vaknade idag med att jag knappt kunde prata, hes som bara fanken.
ont i huvudet, men det har jag varje dag, på grund av mitt arbete framför datorn.

skittrött är jag med, skulle helst vilja lägga mej, men det går inte då får inte barnen några skolkort eller skolkataloger. ska lägga in något roligt som kanske lättar upp mej lite........ känner mej lite deppig !!!!


Hur man imponerar på en kvinna
Ge henne vin, överraska henne, ring henne, ge henne komplimanger, krama henne, ta ut henne på restaurang, håll om henne, gå ut och handla med henne, le åt henne, skratta med henne, gråt med henne, ge henne smycken, kela med henne, köp blommor åt henne, håll hennes hand, skriv kärleksbrev till henne, lyssna på henne, åk till månen och tillbaka för henne.

HUR MAN IMPONERAR PÅ EN MAN
Kom naken. ta med dig öl.

så bättre blev jag inte av detta, som aldrig inträffar.

Kommentarer
Postat av: Weronica

Håller tummarna för att du inte blir sjuk! Vill ju ha Isaacs foton och skolkatalog först *S*
Kram!

2007-09-20 @ 12:34:07
URL: http://www.werali.se
Postat av: mamma

Hoppas du inte blir sjuk nu. Ska hålla tummarna jag oxå....Kram

2007-09-20 @ 14:20:56
URL: http://ganilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0