LUS ????? BILD PÅ HUR DE SER UT, KIKA IN OM NI VÅGAR

JAG HAR NU KAMMAT AMANDA I FLERA DAGAR, ÖVER ETT VITT PAPPER.
DET ÄR INTE LÄTT ATT SE NÅGON LUS.
HON ÄR JU BARA 6 ÅR, ÄR MYCKET I SANDLÅDAN, SÅ DET KOMMER SANDKORN PÅ PAPPRET , HMMM.
GRANN MAMMAN KOM IN HYSTERISK (NÄSTAN) HENNES TJEJ GÅR I AMANDAS KLASS, MAMMAN HADE SETT 3 ST LÖSS I SIN DOTTERS HÅR, HJÄÄÄLP, TÄNKTE JAG.
JAG FÅR FORTSÄTTA MED DETTA ELÄNDE.

IGÅR KVÄLL VAR JAG PÅ STEP UP GYMPA, DET VAR TUFFT (SVETTIGT).
DET KÄNDES SKÖNT EFTERÅT I ALLA FALL.

IKVÄLL SKA JAG TILL GRANNEN PÅ LINGON & BLÅBÄR PARTY, FÅR SE OM DE HAR NÅGOT SNYGGT TILL HÖSTEN.




USCH, VUXNA LÖSS I JÄMFÖRELSE AV ETT MYNT, ÄCKLIGT,NEJ SÅDANA HAR JAG INTE SETT I AMANDAS HÅR ÄNNU. ÄCKLIGT ELLER HUR ?????

Kommentarer
Postat av: sandra

uhh... så stor trodde jag inte de va ändå :P

2007-09-13 @ 10:50:57
URL: http://bestick.blogg
Postat av: Weronica

Usch för löss! Hoppas Amanda klarar sig undan!
Det gick löss i Isaacs klass hela förra läsåret, men han (och vi andra med) klarade oss som tur var!
Men visst blir man nojig! Nu kliar det i håret på mig bara för det.... *ryser*

2007-09-13 @ 15:09:03
URL: http://www.werali.se
Postat av: mamma

Lusen lägger små vita ägg på hårstråna. Dom sitter som fastklistrade. Dessa ser du med blotta ögat. Lycka till med lusletandet....Kram mamma...

2007-09-13 @ 15:40:07
URL: http://ganilla.blogg.se
Postat av: andreas

tja! syrran. skivan ä din för endast 140 spänn. slå till vet ja.

2007-09-13 @ 16:35:52
URL: http://emilsliv,blogg.se
Postat av: Pippi

Prata inte om löss med mig!! Jag hatar dessa djuren!Jag och töserna har kämpat med att bli av med dem lääääänge. Hittade till slut en kam som var mkt bra. Nu har var varit från från dem förvånadsvärt länge! Jag blev så less på lössen att jag RAKADE av mig mitt älskade halva långa hår *sörjer*. Men jag ville verkligen bli av med de äckliga djuren en gång för alla!!
på lusfri.nu finns en mkt bra kam att köpa, dyr må hända men mkt prisvärd! Lusmedel hjälper inte, har inte gjort på oss iaf och det luktas dessutom urkapurka
Kram

2007-09-14 @ 11:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0