tjejsnack vecka 40 "bröst"

Vecka 41
  • Kontrollerar du dina bröst ofta själv/går på mammografi när du ska?

            nej jag är slarvig med att undersöka brösten själv, glömmer bort att man ska det.

            mammografi har jag inte gjort ännu, den tiden kommer, när man ska, usch. 

  • Är du orolig för bröstcancer?

             självklart är man orolig, allt som har med cancer är inte roligt att fundera på.

  • Vad är bröst för dig? Något kvinnligt, något man matar sin bebis med, något sexigt, bara en jobbig sak, annat?

              dom bara finns där, egentligen är de jobbiga.

  • Är du nöjd med dina bröst, eller skulle du vilja förminska, förstora, annat, varför?

              efter att ammat 2 barn så är de inte så roliga,
              jag skulle tänka mej att förminska dom i så fall,

              det finns finare bh till mindre bröst, tycker jag.

  • Dolly Parton har ju försäkrat sina bröst, är det något du skulle kunna göra? Motivera.

              nej det skulle jag inte göra ,hehe,
              mina är ju inte så snygga som pattons. hehe


http://mlilja.net/tjejsnack


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag usch, jag har i alla fall köpt det rosa bandet! Ha en skön kväll!

2007-10-07 @ 18:26:46
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0